انجمن عکاسان ایران

National Iranian Photographers Society

عضوگیری انجمن در تیرماه ۱۴۰۲

بدینوسیله به اطلاع علاقمندان می‌رساند اولین دوره‌ی عضوگیری انجمن عکاسان ایران در سال ۱۴۰۲ در تیرماه انجام می‌شود. علاقمندان به عضویت در انجمن عکاسان ایران می‌توانند از تاریخ ۱ تیرماه تا ۱۵ تیرماه به مدت دو هفته با مراجعه به سایت انجمن به نشانی www.nips.org.ir مطابق مقررات اعلام شده در سایت نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام و بارگذاری مدارک مورد نیاز و درخواست عضویت اقدام نمایند.

لازم به ذکر است در این دوره تغییراتی به شرح زیر در شیوه‌ی عضوگیری انجمن به وجود آمده است:

۱. به منظور ایجاد بستری مناسب برای عضویت هنرجویان، دانشجویان و علاقمندانی که دارای استعداد، نگاه عکاسانه و پتانسیل برای رشد در عکاسی هستند اما هنوز رزومه، فعالیت و سابقه‌ی طولانی ندارند نوعی عضویت جدید با عنوان "عضویت پایه" در کنار "عضویت اصلی" در نظر گرفته شده است. بدیهی است که این استعداد و پتانسیل باید برای گروه داوری محرز شود.

انجمن معتقد است که عضویت در انجمن علاوه بر این که موجب ایجاد انگیزه برای این افراد خواهد شد، می‌تواند فرصت‌هایی را برای کشف استعدادهای جدید و کمک به رشد آن‌ها در عکاسی ایجاد کند.

۲. اعضای اصلی انجمن با همان عنوان اعضای اصلی و بدون تغییر خواهند ماند.

۳. اعضای پایه‌ی انجمن همانند اعضای اصلی کارت عضویت در انجمن را با ذکر نوع عضویت بر روی کارت، دریافت خواهند کرد.

۴. اعضای پایه هر یک سال یک بار و با ارائه رزومه‌ی فعالیت‌های یکساله و آثار جدید خود می‌توانند درخواستی برای ارتقا به عضویت اصلی ثبت نمایند.

۵. معرفی‌نامه برای صندوق اعتباری هنر و سایر ادارات و ارگان‌ها فقط برای اعضای اصلی صادر خواهد شد.

۶. اعضای پایه انجمن اگر حق عضویت خود را به مدت سه سال پرداخت ننمایند عضویت آن‌ها باطل خواهد شد.

 

واژه‌های کلیدی:  انجمن عکاسان ایران, عضویت, تیر, ده روز با عکاسان ایران
تاریخ خبر: ۱۴۰۲/۰۳/۲۹