انجمن عکاسان ایران

National Iranian Photographers Society

برپایی نمایشگاه عکس "لنگ" (Loung) در شهر جهانی یزد

نمایشگاه عکس "محمدعلی مقنی زاده" با عنوان  "لنگ" از ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ در گالری گنجینه فرهنگ و هنر شهر جهانی یزد  با کارگاه رضا دیده بان در خصوص عکاسی "مستند صحنه" گشایش می یابد.
نمایشگاه  "لنگ" شامل ۲۳ قطعه عکس رنگی که در شهر استانبول ترکیه تهیه شده در ابعاد ۵۰ در ۷۰  و بصورت قاب شاسی می باشد، که در قالب دوره عکاسی "مستند صحنه"  زیر نظر رضا دیده بان یکی از مدرسین و پیشکسوتان عکاسی در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت .

در قسمتی از قاب نخست نمایشگاه آمده است:
نمایشگاه پیش رو با نگاهی به نوازندگان خیابانی شهر استانبول که از سراسر دنیا به این شهر می آیند تا هنر خود را برای کسب و کار و آرامش روح مردم حاضر در این شهر به نمایش بگذارند، با نمادی از شهر یزد که ترکیبی مفهومی با پوشاندن ساز برای بیان محدودیت موسیقی در ایران را  پدید آورده است.
محمد علی مقنی زاده دانش آموز سال دوم رشته فتوگرافیک و دارای اختراع و دو عنوان مقام کشوری عکاسی می باشد. عکاسی جز علایق اصلی او بشمار رفته و با دقت و فراگیری مطالب دو دوره عکاسی پروژه گرا  توانسته است سبک "مستند صحنه" را بخوبی فراگرفته و با بیانی اندیشمندانه به مفهوم کم توجهی موسیقی خیابانی اشاره کند.
نمایشگاه مذکور از  ۲ الی  ۷ اردیبهشت  ۱۳۹۸ هر روزه صبح و عصر ساعت ۱۰ الی ۱۳ و  ۱۷ الی ۲۱ در گالری گنجینه فرهنگ و هنر شهر جهانی یزد  پذیرای علاقمندان به هنر و عکاسی خواهد بود.
گفتنی است آئین گشایش این نمایشگاه با کارگاه عکاسی "مستند صحنه" ساعت ۱۷ عصر دوشنبه  دوم اردیبهشت ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد.
گالری گنجینه فرهنگ و هنر شهر جهانی یزد، در خیابان قیام. میدان خان  واقع شده است.

روابط عمومی نمایشگاه لنگ
واژه‌های کلیدی:  محمد علی مقنی زاده, لنگ
تاریخ خبر: ۱۳۹۸/۰۲/۰۵