انجمن عکاسان ایران

National Iranian Photographers Society

نمایشگاه های عکس در تهران به روایت خبرگزاری مهر

به گزارش خبرنگار مهر، برپایی نمایشگاه های هنری در حوزه تجسمی یکی از فرصت های مناسب بروز و ظهور هنر و خلاقیت هنرمندانی است که سال ها در این عرصه فعالیت می کنند و این نمایشگاه ها اغلب، جمعه های هر هفته افتتاح می شوند. تابستان به نوعی فصل تعطیلی گالری ها به حساب می آید، اما با پشت سر گذاشتن میانه تابستان و با وجود گرمای این فصل، هنوز از تب و تاب نمایشگاه های هنری کاسته نشده است و هنوز شور برگزاری نمایشگاه میان هنرمندان وجود دارد و گرمابخش فضای هنری این روزها است. جمعه ۲۶ مردادماه نیز همچون جمعه های دیگر، تعدادی نمایشگاه هنری در گالری های پایتخت افتتاح می شود که لیست آنها را در زیر می خوانید.

گالری اُ

نمایشگاه عکس‌های حامد سوداچی با عنوان «نقطه کور» از جمعه ۲۶ مردادماه در گالری اُ برگزار می‌شود. عکس‌های این مجموعه روایتی مستند از جنگ سوریه را مقابل چشم بیننده قرار می‌دهند. نقطه کور منطقه‌ای است که در فاصله برد سلاح‌ها قرار دارد ولی به سبب وجود عوارض و موانع و وضعیت خاص زمین، دیده نمی‌شود. این نمایشگاه تا ۷ شهریور در گالری اُ به نشانی خیابان کریمخان، خیابان سنایی، خیابان شاهین(خدری) پلاک۱۸، طبقه اول ادامه دارد.

گالری یاسمین

نمایشگاه عکس های محمدحسین تفریشی و ژاله گشتاسبی با عنوان «مرگ رنگ» روز جمعه ۲۶ مرداد در گالری یاسمین به نشانی خیابان خردمند جنوبی، نرسیده به بلوار کریمخان زند، ساختمان افسر، پلاک ٧٠، طبقه اول برپا می شود.

 

خبرگزاری مهر

واژه‌های کلیدی:  عکاسی , نمایشگاه
تاریخ خبر: ۱۳۹۷/۰۵/۲۵