انجمن عکاسان ایران

National Iranian Photographers Society

نمایشگاه گروهی عکس«مراکز خرید»

نمایشگاه گروهی عکس با عنوان «مراکز خرید» از روز دوشنبه ۲۵ تیرماه ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۶ در موزه عکسخانه شهر برگزار می‌شود.

 نمایشگاه گروهی عکس «مراکز خرید» تصاویری از فضاهای داخلی 8 مرکز خرید بزرگ شهر تهران است. این مراکز عبارتند از : ارگ تجریش، تندیس تجریش، تیراژه سبلان، تیراژه اشرفی اصفهانی، چهارسو، کوروش، صبا گمرک، سون سنتر هفت حوض.

این نمایشگاه حاصل تلاش 5 عکاس جوان به نام‌های روح الله ابراهیمی، مژده افروشـه، عـطا رشیدیانی، مهدیه دقیقی و میلاد موسوی است.
قرار است با تصاویر این نمایشگاه آرشیو تصویری ماندگاری از تهران معاصر و سبک زندگی جدید مردم و اشتیاق‌شان به مصرف و مصرف‌گرایی ثبت و در آرشیو موزه به یادگار نگه‌داری شود. به این ترتیب هم می‌توان بر روی تصویر و وضع موجود مطالعه کرد و هم در سال‌های آینده با بازگشت و دیدن این تصاویر فرصتی برای مطالعه و بازاندیشی در وضعیت‌مان فراهم شود.
علاقه‌مندان برای بازدید می‌توانند تا روز پنجشنبه ۱۱ مردادماه ۱۳۹۷ در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۳  و ۱۴ تا ۱۸ و پنج شنبه از ساعت ۹ تا ۱۳ به موزه عکسخانه شهر واقع در میدان هفتم تیر، میدان بهارشیراز، بوستان بهارشیراز مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۸۴۸۹۹۳ تماس بگیرند یا به نشانی اینترنتی موزهwww.iranphotomuseum.com   مراجعه کنند.

روابط عمومی موزه عکسخانه شهر
واژه‌های کلیدی:  موزه عکسخانه شهر, مراکز, خرید
تاریخ خبر: ۱۳۹۷/۰۴/۲۵