انجمن عکاسان ایران

National Iranian Photographers Society

کرمانشاه ادامه دارد...

«کرمانشاه ادامه دارد» مجموعه عکس‌هایی است حاصل کار دو عکاس که از زمان وقوع زلزله کرمانشاه تاکنون جهت ارائه خدمات حمایتی به کودکان در مناطق زلزله زده حضور داشته‌اند.

به گزارش ایسنا، امید دیلمی و سعید مهبدی عکاسان انجمن حمایت از حقوق کودکان هستند که از زمان وقوع زلزله کرمانشاه تاکنون جهت ارائه خدمات حمایتی به کودکان در مناطق زلزله زده حضور داشته‌اند؛ آن‌ها در این زمینه نمایشگاه عکسی را با نام «کرمانشاه ادامه دارد» برگزار کرده‌اند.

این عکس‌ها حاصل تجربه همراهی با افرادی است که پس از زلزله برای ادامه زندگی با بحران مواجه شده‌اند و انجمن حمایت از حقوق کودکان کوشیده است تا روح زندگی را در آنان زنده نگه دارد.

از جمله اقدامات صورت‌گرفته توسط انجمن حمایت از حقوق کودکان در این راستا می‌توان به راه‌اندازی مهدکودک سیار در مناطق زلزله‌زده جهت ارائه خدمات آموزشی و حمایتی به کودکان، برنامه‌ریزی جهت راه‌اندازی دو کتابخانه در مناطق زلزله‌زده و تجهیز آنها، آموزش نحوه مراقبت از کودکان در مواقع بحران به خانواده‌ها و بسیاری از خدمات دیگر اشاره کرد.

این نمایشگاه تا روز دوشنبه ۳۰ بهمن در فرهنگسرای ارسباران برپا خواهد بود. هدف از برگزاری این نمایشگاه آگاهی‌رسانی و یادآوری ادامه راه همراهی با مردم آسیب‌دیده استان کرمانشاه است و تمامی عواید حاصل از فروش این عکس‌ها صرف پروژه‌های انجمن حمایت از حقوق کودکان در کرمانشاه خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا
واژه‌های کلیدی:  کرمانشاه, زلزله , کودکان
تاریخ خبر: ۱۳۹۶/۱۱/۲۶