انجمن عکاسان ایران

National Iranian Photographers Society

نمایشگاه گروهی عکس و نقاشی «بدون عنوان» در گالری ژینوس

نمایشگاه گروهی عکس و نقاشی «بدون عنوان» به کیوریتوری وحید ایروانی از ۲۶ خرداد ماه ۹۶ در گالری ژینوس به نمایش درمی‌آید.
به گزارش خبرگزاری مهر، وحید ایروانی کیوریتور این نمایشگاه بیان کرد: این رویداد، بستری آزاد برای هنرمندان است که آزادانه آثار خود را خلق کرده اند. در این نمایشگاه ۱۷ هنرمند حضور دارند و هدف از جمع آوری این مجموعه آن چیزی بود که در نهایت به آزادی بیان هنرمند ختم می شود.

وی ادامه داد: ایده این نمایشگاه از بدون مرز بودن هنر و آزادی هنر مند برآمده است. در این نمایشگاه ۵۷ اثر روی دیوار می رود و هنرمندان در خلق آثار خود در سبک و تکنیک کارها آزاد بودند و در دو مدیای عکاسی و نقاشی به خلق اثر پرداختند. البته ابعاد این آثار بزرگتر از ۳۰*۴۰ سانتیمتر نیستند.

ایروانی همچنین گفت: بدون عنوان بودن یک نمایشگاه هنرمند را آزاد می گذارد که خود را راحت به تصویر بکشد. هنرمندان این مجموعه به دنبال شناسایی هم لهجه های خود یعنی کسانی که پیام اثر آنها را دریافت می کنند هستند.

این کیوریتور ضمن تاکید بر اینکه معیار انتخاب هنرمندان برخورد متفاوت آنها با متریال در روند کاری آنها بوده است، اظهار کرد: این روزها تمامی هنرمندان مسئول این هستند که حرف خود را بزنند و مانند آینه، جامعه خود را باز تاب بدهند و تلاش کنند برای تقویت هنر ایران و سواد بصری مردم جامعه خود کوشا باشند. هنرمندان در هر صورتی باید آزادانه کنار مردم باشند.

این نمایشگاه تا ۳۰ خرداد در گالری ژینوس واقع در خیابان فاطمی، ابتدای خیابان‌ ولیعصر، پلاک ‌۲۱، طبقه اول برپاست.

خبرگزاری مهر
واژه‌های کلیدی:  بدون عنوان, وحید ایروانی, ژینوس
تاریخ خبر: ۱۳۹۶/۰۳/۲۵