انجمن عکاسان ایران

National Iranian Photographers Society

نمایشگاه قاب های سفید خیریه عکاسانه در گالری تم برگزار می شود

قابهای سفید، عنوان نمایشگاه خیریه عکاسانه ای است که برای دومین سال پیاپی توسط آکادمی عکاسی مدرسه هنرهای معاصر و با شعار "قاب بر قاب نهیم به مهر" در آستانه سال نو بر روی دیوار می رود.
در بخشی از بیانیه این نمایشگاه آمده است :

"مدرسه هنرهای معاصر بر اساس توسعه ارتباط فرهنگی هنری با جامعه بنا شده است. این مدرسه، نمایشگاه قاب های سفید را بستری برای گسترش تاثیرگذاری مثبت عکاسی بر جامعه می داند. 
قاب های سفید، اسفند نود و پنج، دوسالگی خود را جشن می گیرد و خرسند است که امسال حیطه خود را گسترش داده و فراتر از مدرسین، فارغ التحصیلان و هنرجويان مدرسه هنرهای معاصر، میهمانان زیادی را نیز پذیرا بوده است."
از میان انبوه آثاری که به این نمایشگاه اهدا شده بود، ٨٢ اثر به بخش پایانی راه یافته اند.
 در این نمایشگاه که عواید آن به امور خیریه اختصاص دارد، بخشی به نام "دیوار استادان" وجود دارد که بسیاری از چهرهای سرشناس و دانشگاهی عکاسی کشور با حضور و هدیه دادن آثار خود این حرکت انساندوستانه را پشتیبانی نمودند.
امیر آذری، میرصفی اندیکلايى، سيد احسان باقری، حامد بدیعی، شهرام جعفری، بردیا سعادت، فرهاد سلیمانی، رهام شیراز، ابراهیم صافی، سیف الله صمدیان، کیارنگ علایی، حسن غفاری، محمد غفوری، علی قلمسیاه، آرش کریمی، سروش کیایی، ارسطو مداحی گیوی، مجید ناگهی و جاوید نیکپور هنرمندانی هستند که تا این لحظه حضورشان در این نمایشگاه قطعی گردیده است.

نمایشگاه قاب های سفید در گالری تِم از ساعت  یازده صبح روز پنجشنبه ١٩ اسفند افتتاح می گردد و تا ساعت ٢٠ روز جمعه ٢٠ اسفند ادامه می یابد.
نشانی : تهران، خیابان کریم خان زند، ابتدای نجات الهی شمالی، کوچه زبرجد، پلاك ١٠

لطفا برای کسب اطلاعات تکمیلی به نشانی www.academyca.com  مراجعه فرمایید.
نمایشگاه قاب های سفید مقدم علاقمندان محترم را گرامی می دارد.

آکادمی عکاسی هنرهای معاصر
واژه‌های کلیدی:  آکادمی , قاب های سفید,
تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۱۲/۱۷