انجمن عکاسان ایران

National Iranian Photographers Society

انجمن سینمای جوانان استان بوشهر سه مجموعه عکس منتشر می‌کند

سه مجموعه کتاب عکس از سه عکاس بوشهری همزمان با برگزاری پنجاه و ششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان- خلیج فارس منتشر خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، عبدالرحمن برزگر مدیر انجمن سینمای جوانان استان بوشهر گفت: پژوهشکده انجمن سینمای جوانان استان بوشهر در راستای اهداف آموزشی، علمی و پژوهشی خود سه مجموعه کتاب عکس از سه عکاس بوشهری را به زیور طبع آراسته که این کتاب‌ها به‌مناسبت برگزاری جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان استان بوشهر (خلیج فارس) رونمایی خواهند شد.
وی افزود: کتاب «بندر بوشهر ۱۳۹۵» از «سعید عرب‌زاده» شامل مجموعه عکس‌هایی از مناطق دیدنی تاریخی و جاذبه‌های گردشگری شهر بوشهر است که بصورت تک‌عکس و پانوراما ثبت شده است.
برزگر ادامه داد: کتاب «برگستره یک رویا» از «سیدمحمد فاطمی»، مناطق بیابانی و شن‌زارهای بوشهر را با نگاهی ریز‌بینانه و مینیمال به ثبت رسانده است و سومین کتاب ، مجموعه عکس «صدایت می کنم» از «شهمار حسن‌پور» عکاس و فیلمساز فقید انجمن سینمای جوانان استان بوشهر است.
مدیر انجمن سینمای جوانان بوشهر در پایان افزود: ناشر این مجموعه آثار نشر هلیله است که در زمینه هنر، ادبیات، فلسفه و پژوهش‌های علوم انسانی فعالیت می‌کند.
پنجاه ششمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان – خلیج فارس از ۸ تا ۱۰ اسفندماه سال جاری در بوشهر برگزار خواهد شد.

انجمن سینمای جوانان ایران
واژه‌های کلیدی:  خلیج فارس,بوشهر,انجمن سینمای جوانان ایران,
تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۱۲/۰۱