انجمن عکاسان ایران

National Iranian Photographers Society

نمایشگاه گروهی عکس « زل » در گالری مستقل تهران

نمایشگاه گروهی عکس با عنوان « زل » از عصر روز جمعه ۱۲ آذر ماه جاری در محل نگارخانه مستقل تهران گشایش می یابد.

به گزارش پایگاه عکس چیلیک در آثار این نمایشگاه عکس که توسط بابک حقی از میان عکاسان خلاق و مستعد نسل جدید گردآوری شده؛ بر عکاسی مستند اجتماعی متمرکز شده است.
نمایشگاه گروهی عکس « زل » در گالری مستقل تهران عکاسان حاضر در این نمایشگاه اغلب دانشجویان رشته های هنری و یا هنرجویانی هستند که مدتی در کنار سایر عکاسان حرفه ای آموزش دیده اند.
در این نمایشگاه عکس تعداد ۲۲ قطعه عکس سیاه سفید در اندازه 20 در 30 سانتی متر به نمایش گذاشته خواهد شد.

در متن قاب نخست نمایشگاه عکس « زل » به قلم بابک حقی آمده است: چشم و نگاه در اکثر اوقات بیانی بهتر از زبان محاوره و گفتار دارند، چنانچه می توان به وسیله آن احساسات انسانی را بدون کم و کاست بیان کرد و هر انسانی بدون آشنایی با زبان خاص یک قوم یا ملت قادر به درک نگاه است. ما در این نمایشگاه به دنبال ثبت نگاه هایی از اجتماع و محیط زندگیمان از دریچه دوربین عکاسان جوان بودیم و چقدر مسرت بخش که توانستیم تعدادی از این جوانان را به این نمایشگاه دعوت کنیم و آثار آن ها را در محیطی رسمی و نه مجازی به معرض دید مخاطبین علاقه مند بگذاریم.
مسلما این حرکت ادامه خواهد داشت و در آینده شاهد ارائه آثار دیگری از عکاسان نوپای ایرانی در سبک های دیگر خواهیم بود.

اسامی عکاسان صاحب اثر در نمایشگاه عکس « زل » به این ترتیب معرفی شده است: سمیرا معماری ، مشکات طالبی ، نازنین موسایی ، اشکان آشوری ، سعیده شریفی ، نفیسه صالح آبادی ، الهام احمدی ، سعید گادیاری ، آبتین باغبان ، ساینا قادری ، خاطره شمسی پور و مرتضی آخوندی .

نمایشگاه گروهی عکس « زل » در ساعت 16:30 روز جمعه 12 آذر ماه جاری گشایش یافته و تا ساعت 20 ادامه خواهد یافت. سایر علاقمندان می توانند همه روزه تا پایان روز پنجشنبه 25 آذر ماه از ساعت 16 تا 20 از این نمایشگاه عکس دیدن کنند.
گالری مستقل تهران در: تهران، چهارراه ولیعصر(عج)، ضلع شرقی بوستان دانشجو، خیابان رازی، شماره 50 واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

واژه‌های کلیدی:  گالری مستقل تهران, زل, بابک حقی,
تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۹/۰۷