انجمن عکاسان ایران

National Iranian Photographers Society

نمایشگاههای عکس در آغاز شهریور

شهریورماه با افتتاح چند نمایشگاه عکس در گالری ها آغاز می شود.
نمایشگاه عکس "اینجا زنها بلند می‌خندند" با گردآوری یلدا معیری 1 تا 6 شهریور در گالری دنا برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند به نشانی خیابان سپهبد قرنی، بعد از چهار راه طالقانی، کوچه سوسن، پلاک 4، طبقه 2 مراجعه کنند.
نمایشگاه عکس عباس خجسته با نام " غلامرضا تختی و کشتی ایران" 1 تا 6 شهریورماه در نگارخانه شیث به نشانی چهارراه ولیعصر، ضلع جنوبی پارک دانشجو، کوچه شیرزاد شرقی برگزار می‌شود.
نمایشگاه عکس پروژه «۲۴ ساعت» با نمایش ۷۴ اثر از صد کشور جهان در گالری تابستان در خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود. پروژه «۲۴ ساعت»، هر سال در یک روز اجرا می‌شود، هریک از عکاسان از کشورها و شهرهای مختلف دنیا با ثبت‌نام در پروژه در طول ۲۴ ساعت، شهر خود را به تصویر کشیده و هر ساعت یک عکس را در شبکه‌های اجتماعی و اینستاگرام به اشتراک می‌گذارند.
نمایشگاه عکس از تفتان تا مکران با عنوان «گستره یک زیبایی» نگاهی تازه به سیستان و بلوچستان است که حاصل تلاش سروش جوادیان، علیرضا فراهانی، حامد صادقی و حسین امین جعفری است. در این نمایشگاه ۲۴ عکس از این چهار هنرمند در گالری بهار به نمایش گذاشته می‌شود.
عکس‌های مهدی حسینی با عنوان «جنگ خاموش» در گالری محیطی خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آیند. در «جنگ خاموش» ۱۹ عکس از مهدی حسینی در معرض دید علاقه مندان قرار می‌گیرد. این نمایشگاه تا ۳۰ شهریور میزبان علاقه‌مندان است.
نمایشگاه عکس "استعداد ای.‌جی 3" از 1 تا 7 شهریور در گالری ای جی در خیابان کریم خان، خیابان عضدی جنوبی، پلاک 43 برگزار می شود.
نمایشگاه عکس حدیث فقیری با عنوان "زندگی در سایه" جمعه اول شهریور ماه در گالری سروناز شیراز به نشانی قصرالدشت، بین کوچه 88 و 90 افتتاح می شود.
نمایشگاه سهراب نامداری با عنوان "500 روز از زندگی ام" جمعه اول شهریورماه در گالری ایوان سپید، واقع در مهرشهر، بلوار ارم، جنب سه راه شهرداری افتتاح می شود.
 
تاریخ خبر: ۱۳۹۸/۰۵/۳۱