انجمن عکاسان ایران

National Iranian Photographers Society

گالری گردی عکاسی(جمعه 24 خرداد)

یازده نمایشگاه عکس جمعه 24 خرداد ماه در گالری های تهران افتتاح می شود.
نمایشگاه گروهی عکس " سیل خوزستان از هشت نگاه" 24 تا 29 خرداد در گالری نگاه برپاست. این گالری در خیابان مطهری، خیابان جم (فجر)، خیابان غفاری، شماره 644 واقع شده است.
 نمایشگاه عکس مهرداد افسری با نام "عکس‌های در پیش" در گالری محسن و نمایش آثار سمکو صالحی با نام "تیزی" در پاسیو 24 خرداد تا 12 تیر برپاست. گالری محسن در خیابان ظفر، خیابان ناجی، خیابان فرزان، کوچه نوربخش، بلوار مینای شرقی، پلاک 42 قرار دارد.
نمایشگاه عکس حامد سلیمانی با نام "هدیه ای از طبیعت" 24 خرداد تا 1 تیر در فرهنگسرای نیاوران برپاست. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه  به آدرس خیابان پاسداران، مقابل پارک نیاوران، فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.
نمایشگاه گروهی نقاشی، عکس و مجسمه با نام " 40-50-60 " از 24 خرداد تا 4 تیر در گالری طراحان آزاد به نشانی میدان فاطمی، میدان. گلها، میدان سلماس، شماره 5 برقرار است.
نمایشگاه عکس و چیدمان فرشته شادی با نام "ای بسا آرزو که خاک شده" 24 خرداد تا 5 تیر در گالری سیحون به نشانی خیابان وزرا، خیابان چهارم، پلاک 1 برپاست.
نمایشگاه گروهی نقاشی، عکس و ویدئو با نام "برش عرضی" 24 خرداد تا 2 تیر در گالری ژاله برگزار می‌‎شود. این گالری به نشانی ایرانشهر، کوچه نوشهر، پلاک 3 قرار دارد.
نمایشگاه عکس روزبه روزبهانی با نام "اما تو خود آنجا نبودی" 24 خرداد تا 4 تیر در گالری آتبین برپاست. این گالری در خیابان ولی عصر، قبل از چهارراه پارک وی، کوچه خاکزاد، پلاک 42 قرار دارد.

نمایشگاه عکس‌های «حبیب فرشباف» با عنوان «از کرانه‌های ارس» و به کیوریتوری روشن نوروزی، از روز جمعه (۲۴ خرداد ماه) در گالری دنا در تهران افتتاح می‌شود.
در این نمایشگاه که توسط آژانس عکس ایران ایمیجز برگزار می‌شود، ۴۰ فریم منتخب از مجموعه عکس‌های حبیب فرشباف از روستاهای دورافتاده آذربایجان در دهه ۴۰ شمسی به نمایش گذاشته می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند تا ۳ تیر ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ برای بازدید به نشانی میدان فردوسی، خیابان سپهبد قرنی، بعد از چهارراه طالقانی، کوچه سوسن، پلاک ۴ مراجعه کنند.
نمایشگاه گروهی نقاشی، عکس و پرفورمنس به کریوریتوری مهدی اسماعیلی و علی مزارعی و با عنوان «زن دیروز، زن امروز» روز جمعه (۲۴ خرداد ماه) در گالری شلمان برگزار می‌شود و تا ۲۹ خرداد ماه ادامه دارد.
گالری شلمان در خیابان میرداماد، نرسیده به شریعتی، رودبارغربی جنوبی، کوچه کاووسی، پلاک واقع شده است. 
نمایشگاه انفرادی عکسبافته نوید عطروش با عنوان «ورطه» از روز جمعه (۲۴ خرداد ماه) تا هفتم تیر ماه در گالری ویستا برگزار است.
گالری ویستا در خیابان مطهری، خیابان میرعماد، کوچه دوازدهم، پلاک ۱۱ واقع شده است.
نمایشگاه انفرادی عکس و چیدمان بابک کاظمی با عنوان «دوربینی به بزرگی استودیو بابک» تا تاریخ ۲۱ تیرماه در گالری ای‌جی برگزار است.
گالری ای‌جی در خیابان کریمخان، خیابان عضدی جنوبی، پلاک ۴۳ واقع شده است.
 
واژه‌های کلیدی:  گالری گردی, نمایشگاه عکس
تاریخ خبر: ۱۳۹۸/۰۳/۲۳