انجمن عکاسان ایران

National Iranian Photographers Society

نمایشگاه دومین جشنواره ملی عکس شاهنامه در رشت

نمایشگاه های دومین جشنواره ملی عکس شاهنامه از شهر رشت آغاز خواهد شد . به گزارش روابط عمومی جشنواره ملی عکس شاهنامه نمایشگاه های دومین جشنواره ملی عکس شاهنامه با شعار ایران نگارخانه ای برای شاهنامه از شهر رشت آغاز خواهد شد. بیست و چهارم تا بیست و نهم فروردین ماه نگارخانه مارلیک رشت میزبان نمایشگاه دومین جشنواره ملی عکس شاهنامه خواهد بود . در این نمایشگاه ٣٧ اثر برگزیده دور دوم به انتخاب هئیت داوران به نمایش در خواهد آمد .

جشنواره ملی عکس شاهنامه هر دوسال یکبار از سوی باشگاه شاهنامه پژوهان و باشگاه نقالان برگزار می شود و در دومین دوره آن آرامگاه فردوسی، موزه شاهنامه و اسطوره قزوین، پویش فردوسی و گروه هنری سی تاب  مشارکت دارند . نمایشگاه دومین جشنواره ملی عکس شاهنامه در شهر رشت با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت به دبیری کورش جوادی برگزار می شود . 
دوستداران برای بازدید از نمایشکاه از روز شنبه ٢۴ فروردین ماه ساعت ۶ عصر  و هر روز تا ٢٩ فروردین ماه از ۱۰ تا ۱ ظهر و عصر ۵ تا ٨  می توانند به نشانی : رشت . میدان شهرداری . خیابان سعدی . مجتمع فرهنگی و هنری خاتم.الانبیا (ص) نگارخانه مارلیک مراجعه کنند .

روابط عمومی جشنواره ملی عکس شاهنامه
واژه‌های کلیدی:  شاهنامه, رشت, نمایشگاه , ملی
تاریخ خبر: ۱۳۹۸/۰۱/۲۰