انجمن عکاسان ایران

National Iranian Photographers Society

نمایشگاه عکس و اسناد همکاری سازمان ملل متحد و ایران

نمایشگاه عکس و اسناد همکاری‌های سازمان ملل متحد و ایران با ۶۶ قطعه عکس و سند تاریخی از حضور شخصیت‌های برجسته ایران در رویدادهای سازمان ملل متحد در استان کرمان افتتاح شد و تا یک هفته نیز امکان بازدید عمومی دارد.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه عکس و اسناد همکاری سازمان ملل متحد و ایران روز دوشنبه (۲۹ بهمن ماه) با حضور رئیس مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در تهران، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمان، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی و مدیر روابط عمومی استانداری کرمان، قائم مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسؤولان در محل موزه صنعتی شهر کرمان برگزار شد.

نمایشگاه عکس و اسناد همکاری‌های سازمان ملل متحد و ایران با ۶۶ قطعه عکس و سند تاریخی از حضور شخصیت‌های برجسته ایران در رویدادهای سازمان ملل متحد، سفر هفت دبیرکل این سازمان به ایران و گزیده‌ای از طرح‌های اجرا شده توسط سازمان ملل در ایران به مدت یک هفته امکان بازدید عمومی دارد.

مجموعه عکس‌ها و اسنادی که برای این نمایشگاه انتخاب‌شده مربوط به آرشیو مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد، سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، مرکز اسناد و تاریخ دیپلماسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و مؤسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران است.

نمایشگاه عکس و اسناد همکاری‌های سازمان ملل متحد و ایران با هدف اطلاع رسانی درباره حضور و همکاری ایران به عنوان کشوری دوستدار صلح در سازمان‌های بین‌المللی از زمان تأسیس جامعه ملل و سازمان ملل متحد برگزار می‌شود.

این نمایشگاه پیش از این در شهرهای بوشهر، زاهدان، شیراز، اراک و سنندج، یزد و برگزار شده است.

خبرگزاری ایسنا
واژه‌های کلیدی:  ملل متحد, تاریخی, کرمان, اسناد, عکس,
تاریخ خبر: ۱۳۹۷/۱۱/۳۰