انجمن عکاسان ایران

National Iranian Photographers Society

تقدیر مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد و آذربایجان غربی از خدمات صندوق اعتباری هنر

مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان های کهگیلویه و بویراحمد و آذربایجان غربی در نامه هایی جداگانه به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از خدمات و تلاش های صندوق اعتباری هنر در جریان سفر هیات اعزامی به این استان ها برای ارائه خدمات مطلوب به اهالی فرهنگ، هنر و رسانه تقدیر کردند.

در بخشی از متن این نامه ها آمده است:
«از تلاش های ارزنده و خدمات صادقانه جناب آقای سیدحسین سیدزاده مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در جریان سفر هیات اعزامی آن نهاد به استان «کهگیلویه و بویراحمد/ آذربایجان غربی»  و ارائه خدمات مطلوب به اهالی شریف فرهنگ، هنر و رسانه آن استان تقدیر و تشکر می نماییم.
امید است که در این راه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همراهی نمایندگان مردم و سایر نهادهای مسئول بتواند بیش از پیش در مسیر تعالی و هنر کشور گام بردارد.»

گفتنی است؛ در ادامه برنامه های دیدار و حمایت از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه کشور، مدیران صندوق اعتباری هنردر مهرماه سالجاری با هنرمندان استان کهگیلویه و بویر احمد دیدار کردند. همچنین هیأت اعزامی صندوق اعتباری هنر در ادامه سفرهای حمایتی خود به استان های کشور، در آذر ماه  با بیش از ۳۵۰ نفر از فعالان فرهنگی و هنری استان آذربایجان غربی دیدار کردند.

طی این سفرها هنرمندان این استان ها از خدمات صندوق اعتباری هنر بهره مند شدند.

صندوق اعتباری هنر
واژه‌های کلیدی:  اعتباری, صندوق, هنر,
تاریخ خبر: ۱۳۹۷/۱۱/۰۵