انجمن عکاسان ایران

National Iranian Photographers Society

نمایشگاه پنج دهه عکاسی از بافت تاریخی بوشهر گشایش یافت

بوشهر-ایرنا- نمایشگاه پنج دهه عکاسی از بافت تاریخی بوشهر دوشنبه شب با حضور شماری از مسئولان و شهروندان بوشهری به همت مجموعه فرهنگی تاریخی مدرسه سعادت این شهر گشایش یافت.

دبیر این نمایشگاه در حاشیه آیین گشایش آن در گفت و گو با ایرنا گفت: نمایشگاه عکس از بافت قدیمی و تاریخی برای نخستین بار و با حضور بیش از 40 عکاس پیشکسوت و برجسته استان بوشهر برگزار می شود.
فرزاد گیتی زاده افزود: هدف اصلی برگزاری این نمایشگاه تجلیل از عکاسان پیشکسوت و معرفی مدرسه سعادت به عنوان یک اثر ملی و بین المللی است.
وی بیان کرد: نهادینه کردن فرهنگ توجه به بافت تاریخی بوشهر از دیگر هدف های برگزاری این نمایشگاه است که با به نمایش در آمدن عکس های این بافت ارزشمند در پنج دهه گذشته بدون شک مردم بیشتر به اهمیت و زیبایی این بافت پی می برند.
گیتی زاده تاکید کرد: هنر یک ابزار گویا و تاثیرگذار برای مخاطب است از این رو باید از این ابزار مهم برای هدف های مهم چون احیا بافت تاریخی شهر بوشهر استفاده بهینه داشته باشیم.
وی افزود: این نمایشگاه از امروز یکم تا پنجم خرداد ماه ساعت ١٨ تا ٢١ در مجموعه تاریخی فرهنگی مدرسه سعادت پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.


7212/6043** 
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

خبرگزاری ایرنا

واژه‌های کلیدی:  ساعد نیک ذات, بوشهر, نیم قرن, بافت قدیمی
تاریخ خبر: ۱۳۹۶/۰۳/۰۲