انجمن عکاسان ایران

National Iranian Photographers Society

مقام دومی «معین مطلق»در جشنواره سبز «جوکول»



«معین مطلق» عکاس با سابقه و جوان استان گلستان که سال‌هاست فعالیت خود را با خبرگزاری فارس ادامه می‌دهد، در دومین دوره جشنواره سبز «جوکول» موفق شد مقام دوم را کسب کند.

در ابتدا یک هزار و 392 اثر از 451 عکاس به دبیرخانه ارسال شده بود که کمیته انتخاب، یک هزار و 120 اثر از 436 شرکت‌کننده را قابل رقابت در مسابقه تشخیص داد که مورد ارزیابی هیات داوران قرار گرفت.

در این جشنواره امیرحسین یزدانی از ساری رتبه اول، معین مطلق از گرگان رتبه دوم، میثم همرنگ از رشت رتبه سوم را کسب کردند که میلاد شاه حسینی از بندرانزلی نیز شایسته تقدیر شناخته شد.

معین مطلق عکاس خبرگزاری فارس استان گلستان متولد سال 1362 است که از سال 1385 فعالیت عکاسی خود را با نشریات محلی همانند سلیم، گلشن مهر آغاز کرد که در ادامه کار خود را با روزنامه خراسان، روزنامه ایران و جام‌جم ادامه داد.

وی هم‌اکنون عکاس خبری خبرگزاری فارس استان گلستان است که کسب مقام سوم جشنواره عکس زنجان، مقام سوم جشنواره سینمای جوان منطقه‌ای، مقام سوم جشواره خبرگزاری‎های کشور در رشت، مقام سوم اولین جشنواره سبز جوکول، تقدیر در جشنواره دوربین دات نت و جشنواره گردشگری تهران را در کارنامه خود دارد.

باشگاه عکاسان جوان 
تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۶/۰۴